Als Operations planner te Mol zullen volgende taken tot je pakket behoren:
Planning Productie: Plannen van diverse productieorders (afzakken, rebulk, rework,...), WMS-piloot, aansturen van productiesupervisor
Planning Magazijn: Plannen en aansturen van inbound/outbound verpakte goederen, WMS-piloot, aansturen van magazijnsupervisor
Alle administratieve processen m.b.t. bovenstaande taken uitvoeren, bewaken en optimaliseren
Dagelijks leiding en sturing geven aan een team van supervisors, arbeiders en chauffeurs binnen de verschillende afdelingen
Adviseren en oplossen van problemen die zich voordoen op vlak van veiligheid, operations, kwaliteit en personeel
Initiëren en opvolgen van projecten m.b.t. veiligheid, kwaliteit en efficiëntie
Bedrijfsinformatie
Het bedrijf is al meer dan 100 jaar actief in de transportwereld en logistieke diensten. Drie generaties transport-ervaring zorgen voor de know-how. De firma stelt ongeveer een 200 chauffeurs tewerk. Ze staan bekend voor volgende activiteiten:
Nationaal en internationaal wegtransport
Transporteren van 20-45ft iso containers
Opslag en behandelen van goederen
Contracting
Logistieke services
Eigen onderhouds- en servicecentrum
Containerterminal voor de binnenvaart
Samenwerking met spoelhal BCC
gevestigd in Beringen
Jouw profiel
Als Operations planner te Mol kan je jezelf terugvinden in volgend profiel;
Je bent analytisch, kritisch en kan oplossingsgericht denken
Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en het Engels
Je kan je behelpen in het Frans
Je bent vertrouwd met de meest courante softwareapplicaties
Kennis van kwaliteitssystemen en industriële/logistieke processen is een plus
Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken
Je kan goed omgaan met stress en deadlines
Je bent communicatief met zin voor initiatief
Nauwkeurigheid en kristische denkvermogen is een vereiste
Je kan mensen motiveren en hebt een sterk empathisch vermogen
Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren
Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
De activiteiten van een team coördineren
Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
Personeelsdossiers administratief opvolgen
Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren
Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
E-mails behandelen
Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren
Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...)
Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren
Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
Juridische documenten invoeren en de lay-out verzorgen (contracten, verslagen en vonnissen, ...)