Job 5 van 16


Report this listing

Solliciteren



Operations Planner


Functie

Als Operations planner te Mol zullen volgende taken tot je pakket behoren:
  • Planning Productie: Plannen van diverse productieorders (afzakken, rebulk, rework,...), WMS-piloot, aansturen van productiesupervisor
  • Planning Magazijn: Plannen en aansturen van inbound/outbound verpakte goederen, WMS-piloot, aansturen van magazijnsupervisor
  • Alle administratieve processen m.b.t. bovenstaande taken uitvoeren, bewaken en optimaliseren
  • Dagelijks leiding en sturing geven aan een team van supervisors, arbeiders en chauffeurs binnen de verschillende afdelingen
  • Adviseren en oplossen van problemen die zich voordoen op vlak van veiligheid, operations, kwaliteit en personeel
  • Initiëren en opvolgen van projecten m.b.t. veiligheid, kwaliteit en efficiëntie


Bedrijfsinformatie
Het bedrijf is al meer dan 100 jaar actief in de transportwereld en logistieke diensten. Drie generaties transport-ervaring zorgen voor de know-how. De firma stelt ongeveer een 200 chauffeurs tewerk. Ze staan bekend voor volgende activiteiten:
  • Nationaal en internationaal wegtransport
  • Transporteren van 20-45ft iso containers
  • Opslag en behandelen van goederen
  • Contracting
  • Logistieke services
  • Eigen onderhouds- en servicecentrum
  • Containerterminal voor de binnenvaart
  • Samenwerking met spoelhal BCC
  • gevestigd in Beringen

Jouw profiel

Als Operations planner te Mol kan je jezelf terugvinden in volgend profiel;
  • Je bent analytisch, kritisch en kan oplossingsgericht denken
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en het Engels
  • Je kan je behelpen in het Frans
  • Je bent vertrouwd met de meest courante softwareapplicaties
  • Kennis van kwaliteitssystemen en industriële/logistieke processen is een plus
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je kan goed omgaan met stress en deadlines
  • Je bent communicatief met zin voor initiatief
  • Nauwkeurigheid en kristische denkvermogen is een vereiste
  • Je kan mensen motiveren en hebt een sterk empathisch vermogen
  • Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Personeelsdossiers administratief opvolgen
    Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren
  • Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...)
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
  • Juridische documenten invoeren en de lay-out verzorgen (contracten, verslagen en vonnissen, ...)
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

Welke verloning en extralegale voordelen mag jij verwachten voor deze uitdagende functie?
  • Een bruto loon tussen € 2500 - € 3000 Euro afhankelijk van ervaring
  • Een voltijdse functie
  • Er is een ruime parking voor de deur
  • Tijdens de feestdagen mag je een cadeau uit een lijst kiezen
  • MC (8.00€) + ecocheques
  • Een groeps- en hospitalisatieverzekering bij een vast contract

Solliciteren

SILVAIN VANGEE
003214337560

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht